Kantoorschoonmaakbedrijven - de kosten van kantoorschoonmaak in dit economische klimaat

 

De druk van klanten op lagere kosten is hoger dan ooit vanwege het huidige economische klimaat. Veel bedrijven beoordelen nu de totale uitgaven van hun hele bedrijf en kijken waar besparingen te behalen zijn. Wat kantoorreiniging betreft, zullen bezuinigingsbudgetten uiteindelijk leiden tot een lager serviceniveau, dus het is een logische benadering van gezond verstand die spaarkansen in evenwicht brengt met essentiële bedrijfsbehoeften.

Het verminderen van de schoonmaakfrequentie voor kantoren levert directe kostenbesparingen op, waarbij sommige bedrijven overstappen van een dagelijkse service naar alternatieve dagen. Sommige bedrijven hebben echter meer extreme maatregelen genomen, wat naar mijn mening een vergissing is. Als een bedrijf bijvoorbeeld slechts één dag in de week een diepere opschoning nodig heeft en vervolgens vertrouwt op zijn personeel om het gebouw de rest van de week schoon te houden, zal niet alleen de aandacht van de werknemers worden afgeleid vanwege dagelijkse rollen, maar ook leiden en aan veel slechtere werkomstandigheden aan het einde van elke week.

Zorgvuldige planning
Betere planning biedt een effectiever alternatief voor het eenvoudig verminderen van kantoorreiniging in een bedrijf. Een van de eenvoudigste manieren om kosten te besparen, is een grondige blik op de algemene kantoorschoonmaakoperatie om uw middelen te concentreren om uw budget optimaal te benutten. Door gebieden als hoog of laag in te delen, is het mogelijk om het reinigingsregime voor kantoren aan te passen om te focussen op kritische vereisten.

Doorgaans worden gebieden zoals kantoorreceptie, binnenkomst, badkamer, vergaderruimten en directiekamer gezien als hoge profielen, terwijl kantoorruimtes en administratieve ruimten als kleine profielen worden beschouwd. Houd er rekening mee dat er nog steeds een goede balans is, omdat te veel reductie in onopvallende gebieden de werkomgeving voor kantoorpersoneel kan schaden en een negatieve invloed kan hebben op de motivatie van het personeel.

Daarom moeten bedrijven een aantal initiatieven nemen om de kosten van een schoonmaakoperatie voor kantoren effectief te elimineren zonder nadelige bijwerkingen te ondervinden. Intelligente kantoorreiniging is een manier om inzicht te krijgen in de behoeften van een operatie om de uren te verminderen die nodig zijn voor een betere planning. Here's more info on Schoonmaakbedrijf Eindhoven review our own web site.


Als een vergaderruimte vaak alleen op bepaalde dagen van de week wordt gebruikt, moet deze dan dagelijks worden schoongemaakt? Het kan elke dag worden schoongemaakt of alleen als het werd gebruikt. Met slim denken is het mogelijk om de kantoorreiniging te stroomlijnen zonder de reinigingsniveaus te beïnvloeden, waardoor uiteindelijk extra kosten worden voorkomen.

Zomertijd
Overschakelen naar overdag schoonmaken van kantoren biedt een reeks zakelijke en operationele voordelen, waaronder lagere kosten, hogere productiviteit en verbeterde klantenservice. Door de werkuren van een gebouw te verminderen, bijvoorbeeld tussen 05:00 en 08:00 uur tot 19:00 uur, kan het bovendien voor langere tijd worden geblokkeerd door verlaging van de bedrijfskosten, zoals verwarming, airconditioning en beveiliging.

Ook is er vaak een verandering in de perceptie van klanten en personeel bij het schoonmaken van overdag. Het vergroten van de zichtbaarheid van het schoonmaakpersoneel op kantoor verhoogt het algehele bewustzijn van het proces, benadrukt het belang ervan en toont aan dat het zich inzet voor hoge normen. Bouwers hebben de neiging om meer respect te tonen voor kantoorschoonmaakpersoneel wanneer ze zien dat ze hard werken om het gebouw schoon te houden, zodat personeel en bezoekers meer zorg dragen.

Er is een schoonmaakpersoneel beschikbaar tijdens de uren van het programma van een gebouw, waardoor de hele dag door een consistent niveau van hygiëne wordt bereikt. Bij een traditionele service is een gebouw aan het begin van de dag waarschijnlijk schoon en dan zullen de normen geleidelijk verslechteren totdat de schoonmaakploeg van het kantoor de volgende avond of de volgende ochtend terugkeert.

Dagopvang biedt nieuwe niveaus van flexibiliteit en de mogelijkheid om te reageren op elke situatie. Kantoorschoonmaakkantoren kunnen worden aangepast om beter aan de behoeften van de klant te voldoen, ongeacht of ze operationele pieken identificeren of taken toewijzen op basis van het geplande gebruik van vergaderruimten. Bovendien biedt het een directe reactie op ongeplande ongevallen en lekken, waardoor de schoonmaaktijd tot een minimum wordt beperkt en een schone en hygiënische werkomgeving wordt bevorderd.

Hygiëne op het werk
Mexicaanse griepepidemie heeft hygiëne naar f gebrachthet hoofd van de hoofden van mensen, bedrijven en werknemers, zowel op zoek naar manieren om de verspreiding van de ziekte te minimaliseren. Wat hij heeft benadrukt, is de blijvende behoefte aan goede hygiëne in de werkomgeving om de gezondheid van het personeel van vuile oppervlakken en ziektekiemen en apparatuur te beschermen. Daarom moet bij elke wijziging in het reinigingsprogramma voor kantoren rekening worden gehouden met het welzijn van de werknemers en de implicaties van eventuele verminderde hygiëneniveaus.

De kosten van absenteïsme voor Britse bedrijven zijn aanzienlijk, met 11 miljard verloren per jaar als gevolg van ziekte, en dit cijfer is waarschijnlijk hoger in de laatste twaalf maanden. Een groot percentage hiervan is te wijten aan het feit dat bacteriën en ziektekiemen door de mensen op de werkplek worden ingenomen.

Kantoren en kantoorapparatuur zijn eigenlijk een broedplaats voor bacteriën en kiemen. Een toiletbril heeft bijvoorbeeld een gemiddelde van 47 micron per vierkante inch in vergelijking met een telefoon met ongeveer 25.000 telefoons en een 3300 toetsenbord. Dit is geen verrassing als je bedenkt dat toiletten regelmatig worden schoongemaakt, maar de meeste mensen denken niet aan hun kantoor en de apparatuur erop. Als gevolg hiervan kunnen er tot 10 miljoen bacteriën op het normale bureau zitten, en dit kan Ecoli, MRSA winterwormvirus bugs en nu, natuurlijk, de Mexicaanse griep zijn.

Regelmatige detectie van IT-apparatuur en harde oppervlakken is een noodzaak om de verspreiding van bugs, virussen en ziekten te verminderen. Ook zal de tijd nemen om werknemers voor te lichten over persoonlijke en zakelijke risico's, een betere persoonlijke hygiëne en werkmethoden stimuleren.

Afvalbeheer
Recycling is nu een belangrijk punt van zorg voor alle bedrijven die onder wettelijke, zakelijke en sociale druk staan ​​om de impact van hun werking op het milieu en op een bredere gemeenschap te verminderen. Daarom is het mogelijk om een ​​geïntegreerde benadering voor kantoorreiniging te hanteren om efficiënte afvalbeheersprocedures toe te passen om tijd- en kostendruk te minimaliseren.

In de afgelopen jaren zijn de kosten van het storten van afval op stortplaatsen met 25% per jaar toegenomen, en dit zal waarschijnlijk niet veranderen. Daarom zijn er hogere kostenbesparingen beschikbaar voor die bedrijven die hoge recyclingniveaus kunnen bereiken. Bedrijven kunnen ook geld terugkrijgen voor papierafval, dus dit is een extra slag.

Door afvalbeheer te integreren met een bestaande kantoorreinigingsoperatie, kunnen bedrijven profiteren van de toegevoegde waarde van efficiënte afvalscheiding en beter beheerde processen om aanzienlijke tijd en kosten te besparen. Het is mogelijk om de expertise van kantoorschoonmaakbedrijven te gebruiken om het niveau van gerecycled kantoor- en recyclingafval, inclusief papier, vertrouwelijk papier, inktpatronen en voedselverspilling, te verhogen.